ЈП Водовод и канализација – Скопје е секогаш во служба на своите корисници и граѓаните на градот Скопје. Следејќи ги трендовите на дигитализација, ЈП Водовод и канализација – Скопје, овозможува пристап до сите информации за претпријатието преку својата веб страна www.vodovod-skopje.com.mk, пристап до електронските сервиси преку e.vodovod-skopje.com.mk и преку мобилната апликација достапна за Android и iOS.

На едноставен, лесен и безбеден начин, со следење на упатствата, приложени на e.vodovod-skopje.com.mk, корисниците на ЈП Водовод и канализација – Скопје имаат можност да поднесат барање за добивање на електронска фактура.

„Доколку не сте регистриран електронски корисник, а сакате да ја добивате вашата фактура електронски, следете ги упатствата на e.vodovod-skopje.com.mk и пополнете го формуларот за е-фактура и скениран доставете го на e-faktura@vodovod-skopje.com.mk  или во приемните канцеларии на Сектор Наплата при ЈП Водовод и канализација – Скопје“.

Оваа можност досега ја имаат искористено 50.000 физички лица, кои истовремено придонесуваат и кон заштита на животна средина, што е една од целите на ЈП Водовод и канализација – Скопје, како општествено одговорно претпријатие.

Достапноста на услугите на претпријатието е овозможена и преку мрежата на т.н. киосци за плаќање на сметки, распоредени на четири локации во градот– во Дирекцијата на ЈП Водовод и канализација – Скопје, во корисничкиот центар на ЈП Комунална хигиена, во ГТЦ-приземје и во Капитол мол.

ЈП Водовод и канализација – Скопје работи во интерес на сите корисници и во таа насока информираме дека сервисирањето на долговите може да се изврши и со склучување на договори за отплата на заостантиот долг на рати на шалтерите во Дирекцијата на претпријатието. 

Претходна статијаWomen In Tech Macedonia организира предновогодишна хуманитарна забава
Следна статијаЕлон Маск прашува дали да се тргне од директорската позицијата во Twitter