Netflix работи на нова претплата за нивниот сервис која треба да има пониска цена и со тоа да привлече дополнителни корисници кои можеби дотогаш сметале дека сервисот е скап. Оваа пониска претплата ќе дојде со реклами, а Netflix веќе го избра Microsoft како партнер за рекламниот дел.
Уште нема точни информации кога може да се очекува пуштањето на оваа нова претплата, а од компанијата уште се во процес на развој, како и договарање на авторските права на содржината.
Покрај прикажувањето на реклами, пониската претплата ќе има уште еден недостаток, а тоа е помал избор на содржина за гледање, односно на оваа претплата нема да биде целата содржина од Netflix.
Сепак, според информациите, оригиналната содржина од Netflix ќе биде достапна, а можеби за доста корисници тоа би било и главната причина да се претплатат на сервисот.
Уште една работа изгледа нема да биде дел од оваа претплата, иако не е потврдено и од Netflix истакнуваат дека уште ништо не е решено, па ваквите информации се само во категоријата на шпекулации.
Се работи за можноста содржината да биде симната на уредот кај што се гледа, а подоцна со тоа може да се гледа без интернет конекција.
Оваа функција најверојатно не ја користат повеќето корисници кои гледаат од дома, но е доста важна и корисна за тие кои често патуваат, па се во ситуација да немаат интернет пристап или истиот да не е баш погоден за гледање на Netflix.