Фото: Shutterstock.com

Google најде уште едно место каде што може да ги „бутне“ своите реклами на нивниот YouTube сервис. На ред за реклами е времето кога видеото е ставено на пауза, а од тоа што може да се види, не прави разлика од кој вид на уред се гледа. 

Гледањето на YouTube без Premium претплатата е станато скоро неподносливо, а како што гледаме работите нема да се подобрат. 

Прикажувањето на реклами додека видеото е паузирано е дури и добра работа, но ќе беше уште подобра доколку дојдеше на сметка на бројот и должината на реклами во другите делови, односно ситуации. 

За оваа новина има потврда и од YouTube, па за The Verge од сервисот истакнуваат дека за време на тестирањето имале доста добри реакции од огласувачите, а и од гледачите. Целта е да со прикажувањето на реклами за време на паузирањето на видеата, корисниците бидат помалку прекинувани. 

Нема информација кога оваа новина ќе биде пуштена кај сите корисници, но може да се очекува наскоро. 

ИЗВОРThe Verge
Претходна статијаQualcomm наводно сака да го купи Intel
Следна статијаБлокирањето на X сметки веќе нема да ги крие јавните објави од нив
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.