Рекламите коишто ги гледаме на Facebook не се секогаш прикажани врз основа на нашите интереси за кои од мрежата знаат доста. Дел од рекламите се директно наменети за нас преку имејл адресата или телефонскиот број кој го имаат огласувачите.

Од Facebook ќе започнат да го прикажуваат ова како информација, односно во делот „Зошто го гледам ова“, ќе стои многу подетелна информација од сега.

На нас како корисници ќе ни биде прикажана информација дека огласувачот ги има нашите контакт информации, а ќе биде и прикажано дали рекламата е објавена директно од огласувачот или преку некоја агенција.

Исто така, Facebook ќе не информира за тоа дали податоците се споделени помеѓу партнерите.

Оваа информација на корисниците ќе им користи за подобро да знаат каде се нивните податоци се искористуваат за рекламни цели. Тие можеби не знаеле дека тоа ќе биде случајот, па во иднина повеќе ќе внимаваат каде ги оставаат своите податоци.

ИЗВОРTechCrunch
ИЗВОР 2Facebook
Претходна статијаТоп 10 тепачки од одлични филмови
Следна статијаSamsung патентира S Pen со вградена камера
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.