Wizz Air

Wizz Air излезе со соопштение поради проблемот со системите кој ги погоди огромен број на компании во светот денеска. Соопштението од компанијата е во продолжение.

Како и сите авиокомпании денес, Wizz Air се соочува со екстремни технички предизвици со прекинот на глобалните ИТ системи од трета страна. Патниците на Wizz Air може да доживеат прекини низ мрежата бидејќи услугите на вебстраната и мобилните апликации привремено се недостапни.

Следниве онлајн услуги во моментов не се достапни:

• Веб-страница и мобилна апликација на Wizz Air;

• Систем за резервации;

• Онлајн систем за пријавување и прикажување на картата за патување;

• Контакт центри – нови резервации и промени на постоечките.

За време на прекинот, достапно е бесплатно пријавување на аеродромот. Затоа, ги советуваме патниците да пристигнат на аеродромот најмалку 3 часа пред закажаното време на поаѓање за да овозможат доволно време за пријавување, безбедносна контрола и здравствени и безбедносни процедури специфични за аеродромот.

Ви благодариме за разбирањето додека се справуваме со ефектите од глобалниот прекин на ИТ системите. Тимот на Wizz Air прави се што е можно за да се минимизираат нарушувањата за нашите патници.

Претходна статијаАжурирање на безбедносен софтвер предизвика огромни проблеми во повеќе сектори низ светот
Следна статијаApple истакна дека веќе не го развива јазичниот модел за чие тренирање е користена содржина од повеќе YouTube канали без дозвола