samsung-ad

Samsung оваа недела претстави нова реклама за нивниот најнов модел Galaxy S5 во која што на интересен начин ја прикажува разликата во корисничкото искуство помеѓу нивните корисници и корисниците на iPhone кога се работи за батеријата на уредите.

Дејството во рекламата се одвива на аеродром, каде што корисниците на iPhone се прикажани како цело време се приклучени на секој извор на електрична енергија што може да се најде. Така, тие седат по подовите до штекерите, во тоалетите, а толку голем број од нив бараат да го приклучат својот iPhone што веќе и нема место. Прикажани се како срамежливо седат и ги гледаат корисниците на Samsung како слободно шетаат без потреба од приклучување на нивниот телефон. Корисниците на iPhone коментираат како слушнале дека треба да биде претставен нов iPhone, за кој што се надеваат дека ќе дојде со поголема батерија.

Во рекламата Samsung го прикажува новиот режим за заштеда на батеријата, како и можноста корисниците да ја заменат батеријата, наместо да ја полнат потрошената. Реклмата можете да ја погледнете во продолжение.

Претходна статијаGoogle веќе нема да дозволува реклами за веб страни со сексуално експлицитна содржина
Следна статијаЕкспериментирајте со сопствените емоции на Facebook со екстензија за Google Chrome
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.