Познатиот случај од 2018 со британската компанија Cambridge Analytica, ги покажа дотогашните верувања за тоа дали Facebook доволно се грижи за приватноста на своите корисници, односно за нивните податоци.
Во основа, за потсетување, овој случај покажа дека компаниите користејќи обична Facebook апликација, можат да дојдат до скоро сите податоци кои се поврзани со корисниците. Тоа го имаат направено од Cambridge Analytica користејќи апликација која била квиз за карактерот на луѓето, но истата имала пристап до сите податоци од корисниците.
Овие податоци потоа биле користени за креирање на профили на луѓето со цел подобро да бидат таргетирани во идни кампањи, а конкретно се споменува кампања во претседателските избори во САД во 2016.
Покрај плаќањето на две државни институции, Facebook, односно сега Meta, се сложија да се договорат за колективната тужба која им е поднесена и да платат 725 милиони долари. Тужбата се однесува и генерално за практиките на компанијата и недоволната заштта на податоците од корисниците.
Во договореното сепак Meta не признаваат никаква вина за нивниот начин на работа.
Според информациите, ова е најголемата сума која некоја компанија ја има платено во процес со колективна тужба поврзана со приватноста на корисниците.
По случајот во 2018, Facebook има направено доволно промени, а ова се истакнува и во договорот за тужбата, па веќе не може да се дојде со податоците од корисниците преку обична апликација. Од една страна апликациите имаат доста помал пристап до податоци, а корисниците и самите може да изберат што би сакале да биде споделено, односно достапно за апликациите.