Годинашниот HUAWEI CONNECT 2021 (се одржа онлајн од 23 септември до 31 октомври), тематски наречен „Навлези во дигиталното“ истражува како дигиталната технологија може подобро да се интегрира со бизнис сценаријата и знаењата во индустријата за да одговори на критичните деловни предизвици и како засегнатите страни можат поефикасно да работат заедно, за да поттикнат отворен индустриски екосистем и да поттикнат заеднички успех. Настанот вклучуваше четири клучни говори, пет самити и 66 сесии, со повеќе од 200 говорници, вклучувајќи визионери од индустријата, деловни лидери, врвни технолошки експерти и партнери во екосистемот.  Беше пренесуван во живо на 11 јазици на корпоративната веб-страница на Huawei и од неговите медиумски партнери. Настанот содржеше и онлајн изложби, посети на далечина на изложбените сали и отворени панел дискусии, овозможувајќи онлајн интеракција и искуство на едно место.

Во својот воведен говор, Ксу зборуваше за тоа како помагањето на индустриите да станат дигитални е критичен аспект на мисијата на Huawei да го донесе дигиталното до секој човек, дом и организација за целосно поврзан, интелигентен свет.

Ксу рече: „Дигиталниот развој се потпира на дигиталната технологија. За дигиталната технологија да остане релевантна, мораме да продолжиме да иновираме и да создаваме вредност. Облакот, вештачката интелигенција и мрежите се три критични дигитални технологии“. Ксу потоа сподели дел од напредокот што Huawei го направил во овие три области, што прави Huawei за да овозможи развој со ниска потрошувачка на јаглерод и каде се движи индустријата како целина.

Ксу објасни дека HUAWEI CLOUD, облак услугата на компанијата која беше лансирана пред само четири години, веќе собра повеќе од 2,3 милиони програмери, 14.000 консултантски партнери и 6.000 технолошки партнери, а исто така создаде и повеќе од 4.500 услуги достапни на HUAWEI CLOUD пазарот. Таа стана важна платформа за интернет компаниите, претпријатијата и владите да ги дигитализираат своите организации.

На настанот, Ксу ја лансираше првата дистрибуирана услуга во индустријата, cloud заснованата наречена UCS – сеприсутна услуга од облак, достапна на HUAWEI CLOUD. Со UCS, Huawei планира да им обезбеди на компаниите конзистентно искуство додека користат cloud апликации кои не се ограничени од географски, cross-cloud или сообраќајни ограничувањa, а со тоа да ја забрза дигиталната трансформација во сите индустрии.

Целосното AI портфолио на Huawei објавено во 2018 година, исто така, напредува како што се очекуваше. Неговата MindSpore рамка стана мејнстрим компјутерска рамка за вештачка интелигенција во Кина. Во меѓувреме, Atlas 900 кластерот, како и облак-услугите базирани на него, моментно опслужуваат повеќе од 300 компании, поддржувајќи обука на многу модели кои ги вклучуваат HUAWEI CLOUD Pangu големите модели. HUAWEI CLOUD ModelArts го направи развојот на апликации за вештачка интелигенција неверојатно едноставен со своите услуги засновани на сценарија со целосна линија. Крајната цел на ModelArts е да му овозможи на секој инженер самостојно да развива свои апликации за вештачка интелигенција.

Ксу ги претстави и иновациите на Huawei во мрежниот домен. Како што организациите стануваат дигитални, тие имаат тенденција да забележат експоненцијален раст во сложеноста на мрежата.  За да се справи со тоа, Huawei иновираше решенија за глобалните мрежи засновани на концептот на автономна мрежа (ADN). Компанијата работи со клиенти во секторите финансии, образование и здравствена заштита за да иновира и имплементира нови апликации и да изгради мрежи кои се самоисполнителни, самооптимизирачки и се автономни.

Ксу продолжи да објаснува како Huawei ја користи дигиталната технологија за поддршка на развој со ниска содржина на јаглерод, како дел од глобалните напори за постигнување на врвни емисии на CO2 и јаглеродна неутралност. Поточно, Huawei се фокусира на три клучни иницијативи:

Инвестирање и иновирање во технологии за заштеда на енергија за да се испорачаат повеќе енергетски ефикасни ИКТ производи за ИКТ индустрија со ниска потрошувачка на јаглерод;

Инвестирање во иновации каде енергетската електроника и дигиталните технологии се спојуваат за да промовираат чиста енергија и дигитализација на традиционалната енергија;  и

Обезбедување дигитална технологија за да им помогне на сите сектори да станат дигитални и ниско-јаглеродни.

Џанг Пинган, Извршен директор на Cloud BU и претседател на Huawei Consumer Cloud Servicе ги елаборираше стратешките иницијативи на HUAWEI CLOUD и лансираше нови услуги и производи на настанот. „Клучот за успешна дигитална трансформација е размислување изворно во облак и изворно cloud дејствување“, рече Џанг.  „HUAWEI CLOUD им се придружува на нашите клиенти и партнери за да навлезат во дигиталното и да го истражат потенцијалот на Сè како услуга – Инфраструктурата како услуга за глобална пристапност, Технологијата како услуга за флексибилни иновации и Експертизата како услуга за заедничка извонредност“.  Џанг објави два нови региони во Мексико и кинескиот Уланкаб и лансираше 10 нови услуги на HUAWEI CLOUD.  Најавата ги вклучуваше MacroVerse – HUAWEI CLOUD aPaaS, OptVerse AI Solver, HUAWEI CLOUD Stack 8.1, SparkRTC – аудио и видео услуга во реално време и Pangu, голем модел за молекули на лекови.

Ксу го заврши својот говор со: „Иновациите без престан беа движечката сила зад дигитализацијата досега. Доколку се надеваме да постигнеме поамбициозни цели за дигитализација, нон-стоп иновациите ќе продолжат да бидат клучни. Затоа, ајде да иновираме без престан за подобра иднина“.

Претходна статијаЗомбија танцуваат на еден од италијанските летови на Wizz Air
Следна статијаNova Solutions во чекор со дигиталниот свет со иновативната апликација Hof zu Küche за германскиот пазар

Оставете коментар

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.