Фото: Shutterstock.com

Во неговиот стандарден стил, кратко и во име на компанијата, Маск преку објава на X најави дека почнувајќи од утре ќе биде забрането користењето на „хаштагови“ во рекламите на мрежата. 

Овие ознаки може да се каже дека беа „измислени“ од Twitter, односно станаа масовно користени, а според Маск тие не изгледаат добро и се „естетски кошмар“ кај рекламите. 

Користењето на ознаките останува како и досега на другите објави, а нивната забрана е само за рекламите. 

Претходна статијаSamsung го претстави Smart Monitor M9 со QD-OLED дисплеј управуван од вештачка интелигенција
Следна статијаSnapdragon 8 Elite Gen 2 се очекува дека ќе донесе уште поголема моќ од претходната генерација
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.