Минататиот четврток во хотел Double Tree by Hilton во Скопје се одржа отворена панел-дискусија на тема “Перспективи во развојот на дигиталниот пазар во Македонија” во организација на ИАБ Македонија, асоцијацијата која ги обединува најголемите интернет портали, маркетинг агенции и огласувачи во земјава.

На настанот присуствуваа преку 50-тина претставници на компании, медиуми и агенции, кои споделија мислења и предлози на повеќе точки меѓу кои: соодносот на буџетите за огласување во телевизиите наспроти интернет порталите, развојот на дигиталниот пазар низ годините, можностите кои се отвораат со Google AdSense, справувањето со лажните вести, процесот за саморегулација и регистар на портали кои го прифаќаат Етичкиот Кодекс на ИАБ, односот институции-интернет медиуми и сл.

Модератор на настанот беше Претседателот на ИАБ Македонија, г-дин Борис Ефтимовски, кој пред почетокот на дискусијата одржа презентација на која информираше за истражувањата во однос на буџетите во дигиталниот пазар наспроти буџетите во телевизискиот пазар и истражувањата во врска со волуменот на конзумација на онлајн медиумите и довербата која публиката ја има во нив, наспроти конзумацијата и довербата во традиционалните медиуми.

Панелисти на настанот беа г-дин Александар Манев од Фактор Портал, г-ѓа Сашка Николова од агенцијата Медиа План и г-дин Дарко Лазаревски од Кајгана Медиа. Во дебатата активно се вклучија и од присутните гости како репрезенти на некои од клучните огласувачи, институции и агенции кои се дел од медискиот и дигиталниот еко-систем во државата, како и претставници на сродни медиумски здруженија.

Генералниот заклучок за кој сите се согласија е дека огласувачите мора поагилно да ги насочат своите буџети кон интернет медиумите со што ќе го следат зголемениот обем на внимание и конзумација кој овој вид на медиуми го има кај македонската публика.

Истовремено, интернет порталите, преку асоцијацијата ИАБ, треба да продолжат да работат на темата саморегулација и да промовираат позитивни практики на работа со што ќе направат дистинкција помеѓу професионалните портали и оние наменските кои генерално се користат за неетичка пропаганда.

Претходна статијаUHD Alliance членовите договорија нов „Filmmaker Mode“ кај телевизорите кој треба да овозможи најдобро искуство за гледање на филмови
Следна статијаSamsung во соработка со партнерите ќе овозможи целосна поддршка од апликациите за Galaxy Fold