Како што повеќето корисници на Македонски Телеком денеска можеа да забележат, услугите од компанијата имаа прекин, па не секогаш можеше да се воспостави повик.

Од компанијата уште пред неколку часа излегоа со известување со кое го потврдија проблемот и истакнаа дека се работи за прекин на кабли направен од страна на трети страни при градежни работи.

Проблемот сега е решен, а корисниците веќе не треба да имаат било какви проблеми при користењето на услугите од компанијата.

Од Македонски Телеком на сите свои приватни и бизнис корисниците им доделуваат 10GB мобилен интернет кој може да се искористи до крајот на овој месец.

Во продолжение го пренесуваме целосното известување од компанијата.

Претходна статијаLinus Tech Tips ќе прави пауза од објава на видеа по обвинувања за необјективен тест од страна на конкурентен канал
Следна статијаGoogle ќе овозможи сумирање на статиите со помош на нивната генеративна вештачка интелигенција
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.