Во рамките на MWC 2021 саемот во Шангај, Huawei објави дека неговото иновативно RuralStar Pro решение е комерцијално воведено во Гуижу, Кина. Ова решение е дизајнирано во согласност со моделот за интегриран пристап и враќање (IAB) и ветува значително  намалување на трошоците за примена, поврзани со обезбедување на говорни и мобилни широкопојасни услуги за оддалечените села.

Дејвид Гуо, Претседател на линијата производи за безжични мрежи на Huawei, детално го претстави RuralStar Pro решението. Гуо истакна дека 600 милиони луѓе во светот сè уште немаат пристап до мобилна конекција, а RuralStar Pro решението може да обезбеди врски за овие непокриени области со оптимална цена и најголема брзина. Ова решение го интегрира основниот опсег (BBU), далечинската радио единица (RRU) и релејниот уред во еден модул, овозможувајќи му на еден модул една локација. Потрошувачката на енергија на секоја локација е помала од 120 W. Првиот човек на селото може независно да го распореди и да побара од инженерот да го конфигурира од далечина. Гуо вели дека ова значително ги намалува трошоците за имплементација од крај до крај и може да се очекува враќање на инвестицијата во рок од три години.

Решението беше комерцијално воведено во селото Маопо во рамките на провинцијата Гуижу, со што значително е унапредена дигитализацијата на селото. Долината во која се наоѓа селото е често маглива, што значи дека таму не можат да се користат микробранови решенија, а трошоците за поставување оптички влакна на неправилните планинските патишта се превисоки. Со RuralStar Pro, инсталацијата на базната станица и обезбедувањето LTE и VoLTE услуги може да се завршат за два часа. Стапката на покриеност во селото сега изнесува 85 проценти, а брзините на преземање достигнуваат 30 Mbps.

Абрахам Кофи Асанте, Извршен директор на Инвестицискиот фонд за електронски комуникации (GIFEC) на Гана, се појави на саемот во Шангај да зборува за планот за распоредување на руралната мрежа на неговата организацијата. GIFEC планира да соработува со Huawei за поставување на повеќе од 2.000 RuralStar локации. Се проценува дека 3,4 милиони луѓе во 172 рурални подрачја ќе имаат корист од овој план, а стапката на мобилна покриеност во Гана ќе се зголеми од 83 на 95 проценти. Според Асанте, ова ќе даде огромен поттик за локалната економија. Во овој проект, GIFEC ќе биде одговорен за изградбата, а локалните оператори ќе ја извршуваат услугата. Профитот ќе биде поделен помеѓу нив. Овој проект сега работи без проблеми, повеќето од 400 распоредени локации на RuralStar веќе генерираат приходи, а враќањето на инвестицијата се очекува за помалку од три години.

Фатогома Аристид Санон, Заменик Извршен директор на операторот Orange во Гвинеја, исто така, ја сподели стратегијата за дигитализација на неговата земја. Истакна дека за време на пандемијата, дигитализацијата била клучна во сите аспекти на животот, вклучувајќи ги економијата, образованието и здравството. Orange се залага за дигитално вклучување за сите во Гвинеја.

Гуо го заврши својот говор, нагласувајќи дека за три години од првичното лансирање, RuralStar решението на Huawei постојано се развивало и дека Huawei е посветен на одржлива иновација, со цел дигиталните содржини да ги донесе до секој човек, дом и организација.

Претходна статијаCarbon 1 MK II е телефон од германски производител целосно направен од јаглеродни влакна
Следна статија30GB сурфање на најбрзата мобилна мрежа во земјата