И оваа година во рамки на Викенд Медиа Фестивалот во Ровињ, во период од 19. до 22. септември ќе дознаеме кој реализирал најдобри дигитални кампањи во девет категории. Наградите “SoMo Borac“ се доделуваат седма година по ред, а во изминатите години беа добиени вкупно 765 пријави, беа доделени вкупно 124 статуетки, избрани 54 победници од страна на стручното жири кое вкупно броеше 122 члена, а настанот за доделување на наградите беше проследен од околу 2.300 посетители. Наградите се оние кои оддаваат големо признание на оние во првите редови, преку категоријата “Community Manager” на годината, а воедно и на оние од категоријата “SoMoRitanac” кои ќе разбудат во вас мешавина од емоции.

Нова категорија One-Hit Wonder

Оваа година “SoMo Borac“ пристигнува со новости во рамки на категориите. Категоријата досега позната како “Viral Blockbuster“ е заменета со нова категорија – “One-Hit Wonder“! Во рамки на новата категорија ќе се наградува една, единствена објава која предизвикала лавина реакции, коментари, споделувања и со самото тоа постигнала огромен успех. Но и другите категории не се ништо помалку интересни, а можете да ги погледнете на www.somoborac.com, каде се наоѓаат и досега наградените проекти како и оние кои биле дел од финалето.

Кој сѐ е дел од жири комисијата оваа година?

И оваа година одлука за најдобрите ќе донесат стручните лица за дигитален маркетинг од најдобрите агенции од целиот регион. Тоа се:

  • Жељка Вугер (“404, Хрватска);
  • Матеј Шполер (“Infinum”, Хрватска);
  • Иван Ковачевиќ (“Bruketa&Žinić&Grey, Хрватска);
  • Борис Личина Борја (BBDO Zagreb, Хрватска),
  • Томислав Бадер (Švicarska, Хрватска),
  • Марио Микиќ (Human, Хрватска),
  • Ана Марија Малиќ (Degordian, Хрватска),
  • Сашо Димитриевски (Pristop, Словенија),
  • Матјаж Герм (Agencija 101, Словенија),
  • Лука Бајс (Grey Ljubljana, Словенија),
  • Данијел Тепшиќ (Mania marketing, Босна и Херцеговина),
  • Вања Партало (Aquarius, Босна и Херцеговина),
  • Дамјан Дано (Glitch Agency, Северна Македонија),
  • Жарко Димитриоски (Еден на Еден , Северна Македонија),
  • Волјена Данчиќ (Direct Media, Србија),
  • Марија Обреновиќ (“Communis, Србија),
  • Милена Максиќ (Ovation BBDO, Србија),
  • Здравко Кеврешан (“Drive, Србија),
  • Ива Митровиќ (Fullhouse Ogilvy, Србија),
  • Александра Бошковиќ (Bild Studio, Црна Гора

Наградата “SoMo Borac“ се доделува во рамки на Викенд Медиа Фестивалот во Ровињ, кој ќе го посетат повеќе од 4 илјади луѓе. Сега е вистинското време за почеток со подготовките на пријавите. За добри видео пријави потребни се подготовки, креирање нацрт план, собирање на резултатите и идеа како ќе го презентирате својот проект пред жирито. Погледнете на www.somoborac.com како тоа го направија финалистите и победниците од минатите години и прочитајте што сугерираат членовите на жири комисијата.

Претходна статијаШто читам во моментов
Следна статијаЖивотниот стандард во независна Македонија – до каде стигнавме?