Google како една од најголемите компании во светот, се разбира дека сериозно навлегува во истражувањето на своите вработени, односно што ги мотивира, што им ја намалува ефикасноста и клучно во сето тоа, како влијаат менаџерите на целата атмосфера во компанијата.
Како што истакнуваат на страната од проектот Project Oxygen, група на истражувачи од компанијата има дојдено до 8 клучни карактеристики коишто ги имаат нивните најдобри менаџери, менаџери кои биле најдобро оценети од вработените.
Со текот на годините, поточно 10 години, од компанијата доаѓаат до дополнителни 2 карактеристики, како и мала промена на постојни 2. Со тоа тие денес имаат листа од 10 главни и клучни карактеристики кои треба да ги има еден менаџер за да може да се каже дека тој е добар.
Би било добро компаниите во Македонија да почнат полека да даваа значење на ваквите работи, па еве ја листата од 10 карактеристики од која може да започнат:
- Да е добар тренер/учител
- Му дава сила на тимот и не врши микро менаџирање
- Креира околина за вклучување на сите од тимот и покажува грижа за успех и благосостојба
- Продуктивен и насочен кон резултати
- Да комуницира добро, да слуша и споделува информации
- Го подржува развојот на кариерата на вработените и разговара за перформансите
- Има јасна визија/стратегија за тимот
- Има клучни технички способности за да може да му помага и советува тимот
- Соработува со другите од компанијата
- Силен носач на одлуки
Ова се десетте карактеристики кои Google ги има откриено кај своите менаџери, односно оние менаџери кои важат за добри во својата работа и вадат добри резултати во работата. Може слободно да се каже дека овие карактеристики може да се сметаат како важни и за скоро секоја друга компанија, па служат како добра основа за проценка на своите менаџери на компаниите кои немаат доволно развиени сектори за човечки ресурси.