Тврдењето дека компаниите до тој степен се грижат за приватноста на своите корисници што ќе ги известат доколку се сомневаат дека властите се обидуваат да ја пробијат нивната сметка, стана можеби и еден вид на маркетинг тактика.
Во време кога се поставува прашањето дали воопшто има останато нешто од приватноста, најголемите ИТ компании се приклучуваат на овој тренд. Google, Facebook, Twitter се едни од овие компании, а на групата се приклучува и Yahoo.
Од компанијата преку блог статија известуваат дека планираат да ги известат своите корисници доколку силно се сомневаат дека нивната сметка е предмет на напад за кој што се сомневаат дека може да доаѓа од властите.
Како дел од овој напор, Yahoo сега ќе ве извести доколку силно се сомневаме дека вашата сметка може да е цел на спонзориран од државата чинител. Ќе ги овозможиме овие конкретни известувања со цел нашите корисници да можат да ги преземат потребните мерки за да ги заштитат нивните сметки и уреди во пресрет на овие софистицирани напади.
Боб Лорд, Главен директор за безбедност во Yahoo
Од Yahoo истакнуваат дека добивањето на вакво известување не значи дека сметката на корисникот е пробиена. Тоа значи дека тие се сомневаат дека некој се обидува да ја пробие, па корисниците ќе имаат шанса да ја зајакнат безбедноста на својата сметка.
Од компанијата исто така нагласуваат што може еден корисник да преземе за да ја зголеми безбедноста на својата сметка. Тука влегуваат вклучувањето на дво – факторска автентикација, користење на добра лозинка, вклучување на информации за обновување на сметката, известувања за најавување на сметката и слично.
Се прашуваме дали овие компании навистина се решени да одат контра центрите на моќ и властите, па обидите за пробивање на нечија сметка да резултира со известување на корисникот.