Главниот извор на заработка на најпопуларната социјална мрежа се разбира доаѓа од рекламите. Поради тоа од компанијата се грижат сите кои што се на неа да бидат задоволни и што повеќе време да поминуваат разгледувајќи или споделувајќи содржина, како и рекламирајќи ја истата. За објавувачите на содржина, Facebook веќе нуди повеќе начини за рекламирање преку таргетирање за истата да стигне до вистинските луѓе за кои што е наменета. Така, доколку се рекламирате на Facebook можете да ја таргетирате рекламата според земјата, возраста, полот, интересите, типот на уред, оперативниот систем на корисниците и многу повеќе.
Од оваа недела Facebook додава уште еден начин врз основа на кој што огласувачите ќе можат да ги таргетираат рекламите. Новиот начин овозможува тартегирање врз основа на брзината на мобилниот интернет пристап на корисниците. Тоа ќе им овозможи на огласувачите да понудат видео реклама за корисниците на побрзите 3G или 4G мрежи, но истата реклама да биде прикажана како линк и слика за корисниците на 2G мрежите. Ваквиот начин на рекламирање ќе овозможи поефикасно рекламирање, како и помало губење на импресиите на корисници кои што нема да можат да ја видат рекламата.
Овој начин на таргетирање, истакнуваат од Facebook, исто така овозможува и подобро таргетирање на типот на корисници. Па така, на пример, огласувачите ќе можат да направат кампања за корисниците кои што уште не користат паметен телефон, па рекламата ќе биде направена за корисниците на 2G мрежата кои што користат постар модел на телефон.
Извор: Facebook, VentureBeat